Problem

Bizub Martin Ing. BizuM
Středa Březen 17 11:42:29 CET 2004

Tak to mas asi smolu, znamy ma tiez napalovacku Mitsumi , kupena asi pred
dvoma tyzdnami a cd copy mu nefunguje vobec. Skusali sme to po troma
softikmi, ale ani si netukla.
Mozem ti poradit upgrade firmware ak to ta napalovacka dokaze, ale lepsia
rada je nekupovat take .(?). ako je mitsumi.
Ja mam TEAC 4x wr 24xr SCSI a ta slape ako hodinky a mozem ti povedat ze za
ludovu cenu a to aj s SCSI radicom.