Zajimava kniha

"Ing. Jan Dvoøák, CSc." @regina.gin.cz "Ing. Jan Dvoøák, CSc."
Středa Březen 17 11:42:29 CET 2004

Analog Dialogue ma nejmene dve formy: tistenou a virtualni, tedy umistenou na webu.
Pokud navstivite www stranky firmy Analog Devices na URL http://www.analog.com/
a zaregistrujete se, muzete se prihlasit k odberu jakychsi upozorneni na novinky
v produkci firmy v nekolika kategoriich a take na vydani noveho cisla Analog Dialogue.
Tato upozorneni dochazeji pravidelne elektronickou postou. Zde je zkracena verze
posledniho oznameni:

Welcome to Analog Devices Analog Dialogue eNewsletter.

You can now access the October issue of ANALOG DIALOGUE,
the technical magazine of Analog Devices, (Vol. 33, No. 9)
on the Web at
http://www.analog.com/analogdialogue.

CONTENTS:
DSP-CONTROLLED POWER-LINE FILTERS
MICROCONTROLLER-BASED ENERGY METERING
NEW FREE-ON-LINE 642-PAGE DSP BOOK
Newly Announced Products
New-Product Briefs
Updates

Po registraci si smite objednavat vzorky soucastek na vyzkouseni. Vzorky
dochazeji do CR pres firmu Amtek. Osobne jsem si vyzvedaval v prazske
pobocce na Barrandove 1 kus dvouoseho akcelerometru ADXL202. Byl to jediny kus
z vetsi palety objednanych vzorku, takze tento zpusob ziskani vzorku neni nijak zaruceny,
ani to neni postup pro pokryti potreb vyvoje ci vyroby.

S pozdravem Ing. Jan Dvorak

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	PaPouch [SMTP:papouch@vol.cz]
Odesl?no:	1. listopadu 1999 18:14
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Zajimava kniha

Opravdu pekna knizka...

Mimochodem, muzete mi prosim prozradit, jak ziskavate Analog Dialogue ? Me
snahy selhavaji, prestoze jsme evidovani jako DSP Cllaborative partner...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha