4..20mA

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:27 CET 2004

On Wed, 3 Nov 1999, Peter Rosko wrote:

> uz davno sa tu nebavi o senzoroch vlhkosti - zrejme to trapi len mna,,, o
> velku presnost mi nejde ale beriem hocico, zatial som nasiel NIC :(
> Peter Rosko
> btw. bol tu odkaz na fi CAMET, nejde mi o inteligentnyt snimac ale o
> senzor za par korun - ak existuyje

Pokud potrebujete pouze sepnout/vypnout pri urcite vlhkosti, pak jsem
kdysi delal upravu klasickeho vlhkomeru s vlasky a MP80 merakem, tak
ze jsem tam dal dva piny z pozlaceneho FRB konektoru - jeden na rafiku
a druhy na dlouhy sroub kterym se dalo tocit a nastavit tak bod kdy se
dotknou. Ten vlhkomer by nemusel stat mnoho a ta uprava taky ne.

Ale vlhkostni cislo pod par set proste nesezenete - to neni az takova
sranda merit vlhkost a pokud to chcete presne, tak to minimalne par
tisic. Presne by se to muselo delat merenim rychlosti zvuku, teploty
a tlaku a z toho vypocitat vlhkost .

|                             petrsi@jcu.cz                              |