4..20mA

"Ing. Jan Dvoøák, CSc." @regina.gin.cz "Ing. Jan Dvoøák, CSc."
Středa Březen 17 11:42:27 CET 2004

Relativne levny kapacitni snimac vlhkosti vyrabela firma Valvo (nevim zda je to ta sama co vyrabi zname
automobily) a prodaval je napr. Conrad. Do regulatoru vlhkosti klimatizacnich zarizeni se osazovaly
snimace firmy Honeywell. Mel jsem jeden rozebrany a jako snimaci elementy bylu pouzity
lidske vlasy stejne jako v ruckovych mericich vlhkosti.

Jan Dvorak

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Peter Rosko [SMTP:rosko@fel.utc.sk]
Odesl?no:	3. listopadu 1999 20:30
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: 4..20mA

> Lidicky neblbnete, stejne zadnej normalni senzor na vlhkost nefunguje pod
> 2%, ale spis 5% a je to jeste teplotne zavisly. Prijde mi zbytecny pouzivat
> odpory po 50 Kc kus, kdyz uz vstupni signal je zatizen systematickou chybou
> nekolik procent.

uz davno sa tu nebavi o senzoroch vlhkosti - zrejme to trapi len mna,,, o
velku presnost mi nejde ale beriem hocico, zatial som nasiel NIC :(
Peter Rosko
btw. bol tu odkaz na fi CAMET, nejde mi o inteligentnyt snimac ale o
senzor za par korun - ak existuyje