Feritova jadra fy Pramet Sumperk

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:42:26 CET 2004

Mezi hvezdickami mate aktualni kontakt na pana Dousu, ktery patri mezi
distributory feritu PRAMET

********
Prosim, opravte si zmenu e-mail adresy firmy Elektronika JD&VD (popr. osobni
Jaroslav Dousa) z dousak@ms.easynet.cz na novou info@jdvd.cz. Soucasne si
dovoluji oznamit, ze od 10.11.1999 bude prevedena na tuto domenu i webovska
stranka teto firmy, tj. www.easynet.cz/jdvd se presunou na www.jdvd.cz se
zachovanim adresarove struktury.
Vase adresa byla ziskana z osobniho adresare, tj. nekdy jsem vam nebo vy mi
neco psali.
Jaroslav Dousa
Elektronika JD&VD
Mecovska 378/3
193 00  Horni Pocernice
ICO : 15118720
DIC : 009-6506181583
tel : 02/81920323;  0603/467326
fax : 02/81920323

***************
S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz, ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS

..