interface mezi TTL a RS232

Kapostas Tomas, AD Sturovo Tomas.Kapostas
Středa Březen 17 11:42:25 CET 2004

HI!
ja som si ku casiu postavil prevodnik, publikovany v '305 zajímavých
zapojení '.
je tam jeden operak a jeden tranzistor BS170 a nejake pasivne veci okolo,
cele to mam napratane v canon25 - napajanie z COM.
Fachci to aj s 8350R.
Tomi.