Dva dotazy

david.flekna@spt.cz david.flekna
Středa Březen 17 11:42:25 CET 2004

   Nechci ti do toho kecat, ale proc si komplikujes zivot s 8255? Pokud
   pouzijes misto AT89C2051 AT89C51, tak to bude levnejsi (cena mezi
   AT89C2051+8255 a AT89C51) a lip se ti to bude routovat.. A budes mit
   dispozici 3 brany jak potrebujes, 2 piny na komunikaci a 6 bitu na
   rizeni
   toho motoru...
   Viz ceny atmelu na HW serveru v reklame.....
   Jo a ten xtal tam nedavej 12Mhz ale 11.0592 .... budou se ti lip
   delit
   komunikacni rychlosti..
   [Flekna]  Prekvapila me cena toho atmela. Nemel jsem ani tuchu, ze se
   da poridit za tyhle penize. Myslim, ze se to tim cele zjednodusi
   (puvodne jsem to chtel delat s 8255, protoze jich mam doma v supliku
   asi 10).

   heh ale to jsou vsechno elementarni zalezitosti....
   [Flekna]  pro mne jsou to cenne rady zkusenejsich :-)

   David Flekna

   Tony Malecky OK1HMA