Colorgraf Aritma 0512, resp. XY

Ladislav Mikeš jr. xml025
Středa Březen 17 11:42:24 CET 2004

>No ja podobne kreslim desky na plotru XY 4160 (sice nechodi pod
>Win ale to mi az tak nevadi). Desku prilepim izolepou na normalni
>kancelarsky papir a pak do uchytu pro pero nejak namontuju (opet
>pomuze kousek izolepy a papiru :-)) ) lihovy fix. Ten ma tu vyhodu
>ze se lak netrha, ale zase je potreba leptat rychle, aby se vam
>nesmyl :-)))

>                 Ondrej Puzman

Zdravim,
zmineny plotr XY 4160 (vyrobce Laboratorni pristroje Praha) rovnez
vlastnim, ale lezi dosud ve skrini.
Poradte prosim, jak ho pripojit k PC (resp. nakonfigurovat - tusim ze
uvnitr jsou nejake DIPy). A jaky pouzit ovladac. Staci pro DOS.
Veskere me dosavadni pokusy o zprovozneni byly marne. Bud to nereaguje
vubec, nebo hlasi chyby v preruseni.
Podotykam ze k tomuto plotru nemam manual.
Rad bych ho rovnez pouzil pro kresleni plosnych spoju.

Predem dekuji

L. Mikes jr.