Teplotni cidla DS1621

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:24 CET 2004

>Obavam se, ze jich 10 na jednu sbernici nedate - muzete je adresovat pomoci
>3 bitu, takze nejvyse 8 zarizeni.

Me se zda, ze jedine plus pro IIC je o stovku nizsi cena cidla, zatimco
proti je vsechno ostatni. I kdyz musim rict, ze jsem tohle driv taky
nechapal, nektere zkusenosti se proste musi nabyt osobne.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/