Vstrikovani digiplex

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:42:23 CET 2004


>Mam Renault 19 s jednobodovym vstrikovanim, a take jsem o tom
>premyslel. Bohuzel jsem si to predstavoval trochu moc jednoduse. V
>"karburatoru" je civka, ktera otevira jehlu. Myslel jsem si, ze se
>meni frekvence tech impulsu, a tim se reguluje mnozstvi paliva
>dodavaneho do valcu. Takze by stacilo zmerit kolik paliva projde pri
>jednom zdvihu a podle poctu impulsu potom prepocitavat na okamzitou
>spotrebu. Bohuzel, jak jsem zjistil, tak se meni nejen frekvence, ale
>i delka otevreni toho jehloveho ventilu. Takze tam by to uz potom
>nebylo tak jednoduche. Elektronika by musela byt slozitejsi, a musela
>by nejakym zpusobem scitat casy, po ktere byl jehlovy ventil otevreny,
>a ty potom prepocitavat na spotrebu, a to uz bylo na me moc slozite.
>Asi by to nejaky jednocipak zvladl, ale ty jsou pro me spanelska
>vasnice.
>
>To by byla asi nejjednodussi verze, ktera by ukazovala jenom okamzitou
>spotrebu. Kdyby to melo jeste ukazovat prumernou spotrebu, tak by bylo
>nutne jeste nejakym zpusobem merit ujetou vzdalenost (original pocitac
>z R Laguny ma cidlo v tachometru). No, a pokud by to melo jeste
>ukazovat, kolik ujedete na benzin, ktery mate v nadrzi, tak by tam
>zase musel byt nejaky snimac, ktery by bud' presne zmeril mnozstvi
>paliva v nadrzi, nabo by musel nejaky prutokomer v hrdle nadrze
>zmerit, kolik jste natankoval, a nekam to zapsat.
>
>
>Pokud by nekdo vymyslel, jak to jednoduse vyrobit (staci okamzita
>spotreba), tak bych mu byl vdecny.
>
>
>Ales Filip    <afilip@gmx.net>
>Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
>  http://www.bitest.cz/ales

Jestli jsem spravne cetl, tak to je prave cele hotove v tom reseni na HW
serveru.

Pokud se vam nechce do jednocipu, nechte si ho poslat od autora.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz







Další informace o konferenci Hw-list