Vstrikovani digiplex

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:42:23 CET 2004

>Asi mi nic jineho nezbyde, ale pro me je autoelektrika tak spanelska
>vesnice, ze se trochu bojim prilis do toho stourat. Takze myslite, ze
>odpojeni velkokonektoru na elektronice a konektoru na ventilech a jejich
>propipani me neuvede do stavu totalni nepojizdnosti?
>No asi to zkusim.
>
> Jakub Serych

Jedine co se muze stat, ze se smaze pamet v tom ridicim pocitaci a
po opetovnem nastartovani to bude chvilku hledat volnobeh a tak podobne.
Ale to se za chvili srovna samo. Aspon takhle to probehne na vsech Fordech
s EEC IV (Sierra, Scorpio, Mondeo, ....) Jak na jinejch autech, stoprocentne
nevim, ale napr.Renaulta jsme vyndavali taky a vubec nic se nestalo.

PS: nechtel bych psat ten SW do ty ridici jednotky, kterej se sam kalibruje
    podle momentalniho stavu motoru, ..... :-(

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz