interface mezi TTL a RS232

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:42:23 CET 2004

At 13:52 5.11.1999 +0100, Petr ?e?ovsk?nNr/Q== wrote:
>Dik Vsem za pomoc.
>Pokud se chcete zasmat, tak muzete. Mohl za to ten konektor u CASIA.
>Stacilo ho trochu silou zastrcit a prestat se bat, ze to rupne.
>Stalo me to dva dny casu.

:-), to jsem rad, ze jsem nebyl sam, kdo se nachytal na ty konektory.
BTW:mam interface na kalkulacku s operakem 741 a jednim tranzistorem, nejake diody a pasivky. Chodi sqele, kolega k tomu napsal vyrazne lepsi soft nez byl original. Interface jsem nacpal do krytky Canon 9 a v dire pro kabel v krytce je taky jack 2.5 samicka a kalkulacka se pripojuje krizenym kabelem se dvema jacky, ktery se da pouzit zaroven na propojeni mezi dvema kalkulackama.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan