Colorgraf Aritma 0512, resp. XY

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:42:22 CET 2004

--Message-Boundary-13105

> Zdravim,
> zmineny plotr XY 4160 (vyrobce Laboratorni pristroje Praha) rovnez
> vlastnim, ale lezi dosud ve skrini.
> Poradte prosim, jak ho pripojit k PC (resp. nakonfigurovat - tusim ze
> uvnitr jsou nejake DIPy). A jaky pouzit ovladac. Staci pro DOS.
> Veskere me dosavadni pokusy o zprovozneni byly marne. Bud to nereaguje
> vubec, nebo hlasi chyby v preruseni.
> Podotykam ze k tomuto plotru nemam manual.
> Rad bych ho rovnez pouzil pro kresleni plosnych spoju.
>
> Predem dekuji
>
> L. Mikes jr.

Zadny problem...
K PC se pripojuje pomoci serioveho kabelu, ale to uz asi vite :-))
Uvnitr je opravdu 6 dipu, jejich vyznam posilam jako txt prilohu.
Pro DOS nejsou treba zadne ovladace, pouze je treba nastavit
spravne prenosovou rychlost a dalsi parametry serioveho portu tak
aby odpovidaly nastaveni plotru (prikazem MODE).
Na moji 386ce je take pri nastavovani potreba nastavit take
parametr RETRY=R, ale myslim ze tomu tak neni vsude.
Potom uz jen staci HPGL soubor zkopirovat na seriovy port (jeste
pred tim je treba 3 krat stisknout tlacitko CNT, aby se plotr dostal
do rezimu kresleni).
No a to je asi tak vsechno...

              Ondrej Puzman

P.S. mam dojem ze to asi pro velky zajem (jste uz asi paty clovek
s timto dotazem) umistim na svoji web stranku (treba se mi zvedne
navstevnost :-)))

--Message-Boundary-13105

   1 1 1 1 1 1
   * * * * * *    DIP switch
   0 0 0 0 0 0

                  Prenosova rychlost v Bd
         0 0 0           75
         0 0 1           75
         0 1 0          150
         0 1 1          300
         1 0 0          600
         1 0 1         1200
         1 1 0         2400
         1 1 1         4800

                  Poc. datovych bitu     Poc. stopbitu       Parita
   0 0 0                  7                     2             suda
   0 0 1                  7                     2             licha
   0 1 0                  7                     1             suda
   0 1 1                  7                     1             licha
   1 0 0                  8                     2             zadna
   1 0 1                  8                     1             zadna
   1 1 0                  8                     1             suda
   1 1 1                  8                     1             licha

--Message-Boundary-13105--