LCD Off Topic

Hynek Sladky sladky
Středa Březen 17 11:42:22 CET 2004

> 	... o vikendu jsem to zkousel. V obyvaku, pri teplote +20 stupnu,
> 	ale abych na displeji neco videl musel jsem trimrem nastavit
> 	napeti -4,5 V ( nastesti jsem si na plosny spoj dal ICL7660, protoze
> 	jsem neduverivej ) ....
> 					petr vojacek

Nevim, co mate za displej, ale ja pouzivam BEZNE znakove LCD
moduly 16znaku x 2 radky a opravdu staci trimr 5k mezi vcc a gnd,
tedy bez zaporneho napeti! NIKDY jsem s tim nemel sebemensi
problemy!
Moduly jsou klasicke od firmy Data Vision nebo Data Image, ale
jsou to kompatibilni s dalsimi moduly (viz napr. katalog GM, Koala
apod.).

Hynek Sladky.