Cidlo tlaku respektive podtlaku

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:21 CET 2004

Zdravim,

Neznate nejake cidlo kterym by se dal merit podtlak ? Pripadne i tlak
v rozsahu -100kPa/+100kPa proti amosferickemu tlaku.

Oc mi jde - ohlidat cerpadlo proti zavzdusneni. Obvykle se to dela
tak ze se da nejaky plovak s vypinacem k sacimu kosi, ale to znamena
z baraku ze sklepa udelat nejaky zemni vykop do studne pro kabel.

Mne napadlo merit podlak na sani cerpadla a kdyz dosahne urcite velikosti
(ktera je nejvyssi kdyz je vodni hladina tesne u kose pred tim nez nasaje
vzduch) tak ho preventivne na nekolik hodin vypnout nez zase dotece nejaka
voda.

Chtelo by to tedy cidlo kteremu nevadi voda a ktere by dalo nejak dobre
namontovat (nasroubovat) na saci trubku.

Je mi jasne, ze muze kratkodobe dojit i k vetsimu podtlaku na sani pokud
se do potrubi dostane vzduch - to by se asi dalo vyresit nejakymi
ochrannymi casy.

Nevite o nejakem vhodnem cidlu ? Pripadne pokud nekdo neco podobneho
zkousel realizovat - uvitam pripadne zkusenosti .

|                             petrsi@jcu.cz                              |