Cidlo tlaku respektive podtlaku

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:20 CET 2004

>Jak by to melo presne fungovat ? - respektive, jak by se to melo
>pripojit na saci trubku aby to tu tekutinu nenasalo a hlavne aby
>to bylo dlouhodobe stabilni.

Dlouhodobe stabilni to bude, pokud se ta tekutina nevyparuje. Ma to ale
jeden hacek, hydrostatickemu tlaku +-100kPa odpovida vodni sloupec +-10m.
Takze je tu otazka, kam s nim? Nebo pouzit rtut, ta je tezsi, akorat kdyz
to splichne pri nejakem tlakovem narazu do vodniho potrubi, tak se cela
rodina, jak bych to tak rekl - sejde na WC.

J. Hanzal

P. S. Kolik by to mohlo stat? Tlakova cidla pro prumyslove pouziti vyrabi
treba SPA Praha, sidli v arealu ZPA v Novych Butovicich, naproti pumpe
Aral. Cidlo ovsem prijde na nekolik malo tisic, je to z nerezu s metrickym
zavitem.

Mozna by slo tohle cidlo umistit na privodu do cerpadla a merit podtlak pri
zastavenem cerpadle.

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/