Napajeni ZIPky z PC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:18 CET 2004

>stridavy nebo stejnosmerny ? Dporucuju udelat mezikonekor a merit -
>hlavne jaky ma odber . Stejnosmernych 5V lze vzit z napajeni klavesnice -
>sam tak napajim programator s odberem asi 600mA . Predpokladam ze zhruba
>1A by z toho konektoru mohlo jit odebirat, neco z toho sezere samotna
>klavesnice, takze tak do 800mA by to snad slo ..

Klavesnice bere ~300mA, na zakladni desce byva pojistka od 1A od 3A.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/