Meranie vlhkosti

Roman Vostrel vostrel
Středa Březen 17 11:42:18 CET 2004

Mel jsem moznost si prohlednout  lihne od anglicke firmy  Buckeye a tam
pouzivaji kapacitni
snimace u predlihni  kde jsou vejce, ale stoji asi 10Kkc  pomerne odchazeji
kvuli prasnosti
Potom  se vejce prevezou na posledni 3 dny do dolihne, (jina konstrukce,)
kde se dolihnou.  Tam je snimani vlhkosti vyreseno mokrym snimacem. To
jsou dva teplomery PT100 vedle sebe, ty se skalibruji aby ukazovaly stejnou
teplotu
jeden reguluje teplotu a na ten co ma merit vlhkost se navlikne knot,
ktery je namocen v nadobe s vodou,
ta se odparuje a ochlazuje teplomer. Pri 37.2 C odpovida vlhkosti 50% asi
28.8 C.
(aspon tak je to tam nastaveny), je to pomerne  levne reseni.
Tento princip pouzivala tato firma drive i u predlihni, ale denne se musi
dolevat voda
do nadob pod vlhkomerem, tak tam zacaly davat ty drazsi.

Tyto lihne pouziva jedna z nejvetsich lihni kurat v CR a funguje to
spolehlive.
(lihnou pres 1 milion  kurat tydne)

omlouvam se za pozdnejsi reakci, ale jsem na vojne a k pocitaci se nedostanu
drive nez
za 14 dni mozna  i dele.