teplomer

Zdenek Hanak jr. hanak

From: Ales Filip <afilip@gmx.net>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 15, 1999 10:23 AM
Subject: teplomer

> Hello hardware,
>
>   Postavil jsem si teplomer s DS1621. Bohuzel mi na t cidlo, umystene

Hezky cesky...

>   za oknem sviti slunicko, takze teplomer ukazuje nesmysly. Jinam ho
>   dat nemuzu, protoze nemam delsi draty. Poradte mi nekdo, jak, nebo
>   cim to zastinit, aby mu to prime slunecni svetlo nevadilo.

Toto je problem odjakziva. Mereni venkovni teploty je problemove ze dvou
hledisek: Prohrati primym slunecnim zarenim a "prebirani" teplotniho chovani
povrchu budovy, na ktere je umisten.
Prvni problem je mozne resit napr. vytvorenim mikroklima v uzavrenem prostoru
zpravidla bile barvy (fyzikove zduvodni), ve kterem je teprve umisteno cidlo.
Tim se zcasti resi i druhy problem. Druhy vliv je mozne omezit umistenim cidla
dale od steny budovy, "do prostoru", napr. zavesenim na kratky kabel.

Jedno takove cidlo najdete napr. u nas na
http://dot.hitech.cz/newline/katalog/html/tsdb.htm
nize na strance je vyobrazeno provedeni prostoroveho cidla.

Zdenek Hanak jr., hanak@manes.skm.vutbr.cz
Student: Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Brno University of Technology
Representative of company: DOT, Na drahach 814, 686 04 Kunovice, Czech Republic
dot@hitech.cz, http://dot.hitech.cz/, MaR Solution Provider