teplomer

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:42:17 CET 2004

Hello Zdenek,

pond?l?, 15. listopadu 1999, you wrote:

> [...]

To by nebyl problem, ale proc v uzavrenem prostoru ? Ja jsem myslel,
ze by mel okolo toho cidla proudit vzduch, aby to vetralo. Prece
jenom, kdyz to uzavru do bile koule, tak se vzduch v te kouli urcite
ohreje o par stupnu vys, nez je okolni teplota vzduchu. Nehlede na to,
ze to musi mit velkou tepelnou setrvacnost. Nebo se mylim ?

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
    www.bitest.cz/ales