Tuhnuti pocitace

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:42:17 CET 2004

Leta uz trpim problemem s "kousanim" pocitace.
Jedna se o PENTIUM na 90 MHz 16MB RAM (4xSIMM72 - 4MB)
MBoard ACER - AP5CS s integrovanym IDE radicem na bazi PC87410, to pro
pripad, ze to nekomu neco rekne.

V dobe pouzivani W95 se mi pocitac zahryzl zhruba tak jednou, dvakrat za
tyden, po prestupu na W98 cekalo prijemne prekvapeni 6 mesicu nic.
Ale ted, ted je to kdykoli asi od 10 do 100 minut od spusteni pocitace.
Reinstalace nepomohla, pokusy v menu co delat v nesnazich take chvaly
nezaslouzi.
Nepredpokladam ze by se jednalo napr. oprehrivani procesoru, neb v DOSu se
nikdy nic takoveho neprihodilo.

Mam tudiz dve otazky, ale nabizi se jich mnohem vice, kdo zna odpoved odpovi
jiste i bez primeho dotazu.

1) Proc kdyz se kousnou W9x, neprestane se pohybovat kurzor mysi (nekdy po
chvili taky zmrzne, ale vetsinou ne)?
2) Neexistuje nejaky program, ktery by se spustil pri startu pocitace, a po
kousnuti by byl k dispozici zaznam o poslednich cinnostech pocitace pred
zhroucenim.?

Jakub Ladman
PS: Proc zrovna ja, civilkar, nemaje penez na novy pocitac, musim mit takove
problemy?