Volba procesoru

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

> Dostal jsem se pred nasledujici problem. Mam
> fungujici aplikaci na AT89C52 s krystalem 18,432
> MHz. (Seriova komunikace na 38 400Bd,
> preruseni od casovace 4kHz). Potrebuji ji vsak
> ponekud upravit. V soucasnosti vyuziva vykon
> procesoru v kritickych stavech temer na 95%. Z
> toho vyplyva, ze bych potreboval neco
> vykonnejsiho.

Mozno pomoze nieco z nasledujuceho:
Klony '51
- bud spominany dallas 80C320, 3x vyssi vykon pri rovnakej
frekvencii, az do 33 Mhz, ale na Slovensku stoji kus cez 6000 Sk.
- bud '51 od Temicu, tvrdia, ze su plne staticke a idu do 60 Mhz
(som to nasiel u nich na web stranke www.temic-semi.com)
- '251 v tom mode zdrojovej kompatibility

Blizke '51
- tie Phillipsy XA

Matus