Volba procesoru

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

>Do aplikace potrebuji doplnit cast s pomerne
>komplikovanou aritmetikou. Odhadovany
>potebny vykon bude asi 3 nasobny.
>Proto bych radeji volil jinou cestu nez proste
>zvyseni frekvence.
>
>Martin Locker
>e-mail: locker@vosrk.cz

Ja pracuji nejvice s Atmely AT89C4051(2051). Pokud maji provadet vic veci
najednou,
davam tam 2 nebo 3. Jeden obsluhuje vstupni A/D prevodnik(y) zpravidla na
pricipu prevodu napeti na kmitocet a prepocitava namerene udaje, druhy ma na
starosti klavesnici, displej a pirpadne vystupni D/A prevodnik na principu
PWM. Pokud to ma komunikovat, davam tam jeste treti. Je to mnohem levnejsi,
nez kupovat napr. modul PIGGY535, je to rychlejsi a pro aplikace nenarocne
na RAM to staci. Jen je tomu potreba prizpusobit strukturu programu. Delal
jsem takhle napr. PID regulator buzeni  trakcniho dynama. Reguluje podle 4
parametru, ma jeden PWM vystup na 300 Hz a behem tech 3.3 ms stihne cteni 4
analog. vstupu vcetne kompletniho vypoctu PID.  Mozna by sly rozdelit i ty
vypocty a ziskat tak rychlost.

Vlada Andel

firma VA elektronik:  vaelektronik@mirnet.cz , http://
www.mirnet.cz/vaelektronik