Tuhnuti pocitace

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:16 CET 2004

>This Motherboard was NOT designed to run Windows'95. Installing the NSIDE
>driver (from our downloads page) may allow Windows'95 to be installed, but
>it may not work properly.
>To by mohl byt duvod.

Ja vim, ze se vzdaluji od puvodniho tematu, ale tohle me zaujalo.
Prekvapuje me, jake mohou mit W95 specialni naroky na hardware?
Predstavoval jsem si, ze BIOS skryje veskerou individualitu, ktera asi v
dobe integrovanych periferii a cipovych sad nebude velka. Potom deska jako
deska, ale asi to nebude tak jednoduche. Mohl by nekdo mozne priciny osvetlit?

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/