vyvojove diagramy

Martin Šaněk martin.sanek
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

Ahoj
Dekuji vsem kdo se mi ozvali. Stahnul jsem si z Inetu jak SmartDraw tak
Edge Diagrammer.
Je to fakt dobre. Navic se stim da delat i spousta jinych veci
(kuprikladu nasi obchodnici mi to
chteji sebrat).
Jeste bych rad okomentoval poznamku o hezkych koleckach a ctvereccich
pana Hanzala.
V uvodu prvniho mailu jsem psal, ze jsem uplny zacatecnik a fakt s
PICema zacinam.
Souhlasim s Vami, ze sebelip vykresleny diagram sam o sobe nic
nevymysli, ale v dobe,
kdy vas napadaji 2,3 nebo ctyri mozna reseni stejneho problemu tak je
dobre to dat
nejakou formou do poradku a pak vybrat tu nejlepsi.Samozdrejme se to da
delat
rovnou v assembleru - proc ne? Ja to ale v tehle dobe urcite nezvladam.A
pri strankovani
pameti kdyz koukam do radku pod sebe uz nevim jake registry byly
nazacatku.:-))
No nic to ja jen tak.Omlouvam se vsem, co to docetli az sem ze je
zdrzuju

Martin Sanek