Zapojeni josticku pro PC

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

Mam tako dost zvlastni dotaz.

Jeden znamy mne poprosil, jestli bych mu pro jeho telesne postizeneho kluka
nevyrobil joystick k leteckym simulatorum , tak aby ho byl schopen ovladat.

Zapojeni klasickeho joysticku je notoricky zname, ale zajimalo by mne, jak
jsou zapojeny nektere "programovatelne" joysticky (napr k leteckym
simulatorum), ktere maji vice nez 4 tlacitka. Kam se vlastne pripojuji ? na
std game port, nebo na seriovy port ? - v pripade ze jo, existuje nejaka
dokumentace k protokolu jakym komunikuji ?.

V teto oblasti jsem dost neinformovany, takze prosim za nasmerovani spravny
smerem.

Dik

		Roman Kanovsky