Zapojeni josticku pro PC

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:42:14 CET 2004

Problem je v tom, ze prave ta mechanika se musi cela patricne upravit, tak
aby ji mohl bez problemu pouzivat. Mechanicky uz  to ma pomerne dobre
vymakane, ale ted hledeme nejake rozumne reseni elektroniky. A kupovat
pomerne drahe zarizeni jen proto, aby se cele rozebralo se mi nezda nejlepsi
reseni (i kdyz k tomu mozna dojde).

Roman K.