Zapojeni josticku pro PC

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:42:14 CET 2004

On Wed, 17 Nov 1999 rkanovsky@csas.cz wrote:

> Problem je v tom, ze prave ta mechanika se musi cela patricne upravit, tak
> aby ji mohl bez problemu pouzivat. Mechanicky uz  to ma pomerne dobre
> vymakane, ale ted hledeme nejake rozumne reseni elektroniky. A kupovat
> pomerne drahe zarizeni jen proto, aby se cele rozebralo se mi nezda nejlepsi
> reseni (i kdyz k tomu mozna dojde).

Pokud chcete aby to bylo kompatibilni s klavesnici, a bylo to
bez elektroniky, tak proste rozeberte klavesnici a vyvedte si konektorem
ven nektere kontakty membrany a paralelne k nekterym klavesam pripojte
tlacitka joysticku.

Osy jsou u klasickeho PC joysticku potenciometry, zapojeni se da najit na
webu, na normalni gameport lze pripojit 4 osy a 4 tlacitka, podivejte se
na http://www.hut.fi/Misc/Electronics/epanorama/index.html
nebo presneji primo na
http://www.epanorama.net/cgi-bin/panorama/search?keyword=joystick

Pro jakekoliv jine reseni je treba driver do windows, pak se da joystick
pripojit uplne jakkoliv - treba na seriovy port,
mozna najdete inspiraci v http://www.4qd.co.uk/ccts/jsi.html
nebo http://www2.burg-halle.de/~schwenke/parport.html, k cemuz uz existuje
DirectInput driver na http://www.ziplabel.com/dpadpro/index.html.

	Pavel