Klavesa

Pavel Kriz KRIZP1
Středa Březen 17 11:42:14 CET 2004

> ale aby s tym fungovali vsetky programy sa neda povedat. ked si program
> obsluhuje prerusenie sam, tak mu to nijak nevnutite, potom uz fakt iba to
> kladivko

No ja bych to tak cerne nevidel. Tedy ked je program (programator)
takovy cune, ze si chyta preruseni nebo porty sam, pak si vylozene
rika o to, aby se mu nekdo podival na zoubek (diassemblerem) a proste
mu preklenul tu cekaci smycku na ENTER.

Pred nejakou dobou se tu nekdo chlubil (v souvislosti s nabidkama
piratskeho softu v konferenci), ze v pohode krekne kde co. Myslim, ze
v programu, kde se nepocita s tim, ze by to chtel nekdo krakovat, by
nemel byt problem s nejakyma fintama...

Bye, Pavel