Logicky analyzator

Kosta kosta

From: <Kaspar@ceb.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, November 17, 1999 1:56 PM
Subject: RE: Logicky analyzator

>A zkousel jste to nekdo postavit ??  Nepracoval na necem podobnem p.
>Dresler

> http://www.bitscope.com/

V AR 12/99 bude publikovan LA 16 kanalu, nastaveni trigu na prvnich osmi
kanalech, 2x2kB bafr, pretrig 1kB, pripojeni k PC pres paralelni port (SPP).
Max frekvence 40MHz pri 16 kanalech, nebo 80MHz pri 8 kanalech.
Soft pro W9x. Postaven na cca 8 svabech (1x ispLSI, 1x GAL22V10, etc
74ACTxx). Stavebnice urcite pod 2k kc.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta