Programator ATMELu

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:42:13 CET 2004

> Vzhledem k tomu, ze vyrobni naklady na takoveto 'urob si sam' programatory
> vetsinou nepresahnou 100Kc, muze si i neprilis zamozny elektronik doprat
> programatory dva ci tri.
>
> Ale mozna mate na mysli neustalou potrebu prehazovani kabelu, ktere by
> jeden univerzalni programator ucinil pritrz. Musim priznat, ze i me jsou 4
> seriove porty malo, a tak mi obcas nezbyva, nez prehazovat :-(

Presne tak, tie kable po case zacnu liezt na city... A pri tom by stacilo
velmi malo. Pozrel som si teraz konstrukciu prog. Atmela na HW serveri, a
myslim, ze ak sa tam prida jedna vhodne zapojena patica navyse, tak ich bude
mozne programovat vsetky a programator bude len jeden. Problemom by mohlo
byt ev. napatie Vpp, ale to sa urcite da tiez vyriesit velmi jednoducho.

A.