Programator ATMELu

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:42:13 CET 2004

> Presne tak, tie kable po case zacnu liezt na city... A pri tom by stacilo
> velmi malo. Pozrel som si teraz konstrukciu prog. Atmela na HW serveri, a
> myslim, ze ak sa tam prida jedna vhodne zapojena patica navyse, tak ich
bude
> mozne programovat vsetky a programator bude len jeden. Problemom by mohlo
> byt ev. napatie Vpp, ale to sa urcite da tiez vyriesit velmi jednoducho.

Ono to zas tak jednoduche nebude. Jestli ovsem hovorite o Atmelu tak mozna.
Jinak pro programovani AT89C55 se musi pripojit jeste jeden pin - staci v hw
programatoru od atmelu udelat pouze propojku. (pin pro adresovatelnost vic
jak 16 KB). Samozrejme take upravit sw. Ovsem ten je prilozen ve zdrojovem
kodu, takze neni problem.
J.Nesvacil