Riadenie krokoveho motora s L6219

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:42:12 CET 2004

At 23:29 18.11.1999 +0100, Straka Matus wrote:

>Ahoj vsetci,
>
>nepracoval niekto s Vas s obvodom L6219 (SGS-Thomson), alebo
>podobnym? Sluzi na riadenie krokoveho motora. Uz mi asi 4 odisli,
>tak by som rad nieco prediskutoval.

Ahoj,
prave provadim rekonstrukci nasi CNC vrtacky a resim ovladani krokoveho motoru. Na drivery od SGS jsem slysel jen spatne ohlasy, pry nic nevydrzi, maji male povolene napajeci napeti apod. Daleko lepsi jsou LMD18245 od NS. Napajeni do 55V,3A, rizeni pomoci interniho DACu pro mikrokrokovani atd. Akorat cena neni tak prizniva, cca.600 penez u Koaly, ale pry je temer nesmrtelny (narozdil od Thomsona). Na rizeni pouziju controller od Microconu. Prave dodelavam DPS, takze asi v nejblizsich dnech budou prvni vysledky.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan