Riadenie krokoveho motora s L6219

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:42:11 CET 2004

> Ahoj,
>prave provadim rekonstrukci nasi CNC vrtacky a
>resim ovladani krokoveho motoru. Na drivery od
>SGS jsem slysel jen
>spatne ohlasy, pry nic nevydrzi, maji male
>povolene napajeci napeti apod. Daleko lepsi
>jsou LMD18245 od NS.
>Napajeni do 55V,3A, rizeni pomoci interniho DACu
>pro mikrokrokovani atd. Akorat cena neni tak
>prizniva, cca.600 penez u Koaly, ale pry je
>temer nesmrtelny (narozdil od Thomsona). Na
>rizeni pouziju controller od Microconu.
>Prave dodelavam DPS, takze asi v nejblizsich
> [...]
Jen naokraj, pro rizeni krokovych motoru take
pouzivam LMD18245. Pripojene
je mam na AT89C2051. Funguje to bez problemu i s
mikrokrokovanim. I kdyz musim podotknout, ze
prvni varka, tj. dva kusy vzaly za sve pri prvnim
pripojeni. Dodnes nevim proc, v elektrice nejsem
tak zdatny. Muze mi nekde osvetlit proc se tak
stalo? Pripojil jsem to na stary zdroj pro
napajemi krokacu, cca 45V, kondenzatory asi 10MF.
Vsechno vypnute (zdroj asi 3 dny), presto pri
pripojeni napajecich vodicu to prsklo a obe LMD
odesli do vecnych lovist. Kdyz jsem zkousel merit
napeti na vypnutem zdroji nic jsem nenameril.
Dalsi pokus jsem provadel jiz s jinym zdrojem a
fungovalo to na prvni pokus.

		S pozdravem
Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz