Porty

Kosta kosta

From: Andrej Jancura <andrej.jancura@e-technik.tu-ilmenau.de>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Monday, November 22, 1999 6:29 PM
Subject: Re: Porty

> Kolega, co tu ma na starosti pocitace nedavno 2 nove karty nekde koupil.
Se
> vsemi pairy a tak. Ale bylo to neuveritelne a nechutne drahe, snad okolo
800
> Kc, driv to stavalo 300...
>

> No ked som kupoval LPT, tak mi vysvetlili, ze kedysi sice boli karty za
cca
> 400,- ale boli to obycajne porty, bez nejakych "protokolov" (neviem co to
> je, tak ma nebite). Mam na mysli ECP, SPP a pod. Tie LPT za 800,- maju
> podporu na "protokoly".
>
> A.

Co to je "ma nejake protokoly" ???
Zadna karta preci zadny protokol nema. Jedine se da rict, ze podporuje
ten, nebo ony rezim paralelniho portu - SPP, BiDir, EPP, ECP.
Ta cena spis odpovida male produkci techto desek, pripadne jde desky urcene
pro PCI, ktere podporuji PnP a lze je umistit i nad adresu $3FF, pripadne
umeji zdilet IRQ
..
Osobne mam nainstalovanou "LAVA Parallel PCI" a jeji cena byla urcite pres
1000,-.

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta