Porty

Kosta kosta

From: Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, November 23, 1999 12:22 PM
Subject: Re: Porty

> Kupovat levne stare ISA karty prilis nedoporucuji - pokud je prepinac
> levnejsi.
> Mam v pocitaci jednu takovou. Blahove jsem se domnival, ze budu moci
> pouzivat modem, mys a programator, pripadne jeste TNC (packet radio),
> zaroven (vse na COMech). Bohuzel to bylo SCI-FI.
> Pro soucasne pouziti je mozno pouzit jen tyto kombinace.
> COM1 + COM2
> COM1 + COM4
> COM3 + COM2
> COM3 + COM4
> (liche a sude maji navzajem stejne preruseni)
> [...]

Hodne ale zalezi na pouzitem OS, W9x dokazi zvladmout i vice COMu na stejnem
preruseni, podminkou vsak je pouziti stejneho wxd driveru. Lze tedy
obslouzit treba
tri modemy na portech se stejnym IRQ . Mys ma ale jiny vxd a ten neumoznuje
zdileni.
Dalsi moznosti je epouzivat IRQ, i to se da.

Jinak existuji (jedna se mi tu i povaluje) i karty pro ISA zbernici, ktere
umoznuji zdileni stejneho IRQ

Kosta

kosta@iol.cz
             Kosta