Monitor

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:42:10 CET 2004

Ja mam za to ,ze ten radkovy koncovy stupen funguje asi tak jak pisete.Proto
bych se chtel spise zamerit na nejakou teplotne nestabilni soucastku, chtel
bych postupovat asi takto, po zahrati monitoru a ustaleni obrazu bych
postupne ochlazoval jednatlive vykonove soucastky az bych nasel tu ,ktera ma
vliv na roztozeni obrazu.Jen nevim jakym zpusobem ochladit soucastku pod
napetim (,zahrat by se dala treba fenem ,ale ochladit ??),nevite nekdo jak
??

L.Hruska