Sit 300m a repeater

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:10 CET 2004

On Wed, 24 Nov 1999 Serych@Panska.CZ wrote:

> Abych pravdu rekl, nikde jsem dosud nenasel jak to HUB oblafne, nekde jsem
> slysel, ze nekde prohodi nejaky jeden bit. Jako zesilovac se rozhodne

Hub s obsahem paketu nic nedela - jestli si to nepletete s nejakym tim
spannig-tree algoritmem co pouzivaji bridge. maximalne ma inteligentni
HUB detekci (casovac) dlouhych paketu - ty pak dropuje aby nezarusil
celou sit.

> nechova. Prijme bity (musi se pritom zasynchronizovat s vysilajici kartou) a
> na dalsi porty je zase posle. Muze pri tom zmenit typ fyzicke vrstvy (Tenky
> Ethernet - Twist - Optika atd.)
> Nekdo tu dokonce psal, ze casovani je udelane na pruchod ctyrmi HUBy, ale ja
> tomu neverim. My jsme si onehdy pekne uzili, kdyz jsme meli segnemt dlouhy
> asi 320m. Ono to jakoby fungovalo, ale v urcitych situacich to delalo

verte - ten problem s delkou je opravdu nedostatecnym signalem - jinak
by pri prechodu do full duplex modu (na twistu vypne ty casove ochrany)
bylo mozne pouzit velmi dlouhy kabel.

|                             petrsi@jcu.cz                              |