Trafo 110V->220V alebo adapter 9V?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:42:09 CET 2004

At 21:22 23.11.1999 +0100, Dee Jay wrote:
>Podle me je nejjednodussi koupit male trafo z 220/110V je to bezny artikl
>(alespon v elektro velkoskladech) vyrabi je u nas asi Eximet Trafo
>Jevisovice

No ja nevim, ale nebude nejjednodussi to radio rozebrat, vytrhnout z nej to original trafo 110V na neco, a nechat namotat nove s primarem 230V? Vzdycky jsem to resil takhle. Navic ty japonsky trafa jsou dost nekvalitni a poddimenzovana a pri intenzivnejsim provozu v nem nejdriv odejde tepelna pojistka a pak stejne prehori i vinuti a to trafo budes muset stejne vymenit.S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan