digi osciloskop - A/D prevodnik

Karel Kozlik k.kozlik
Středa Březen 17 11:42:08 CET 2004

> Snad mozna do notebooku pres PCMCIA , ale klasicka osciloskopicka karta do
> PC je neprakticka - kam by se do toho bordelu na stole jeste veslo PC
> i s monitorem ....

skuste se na to podivat z druhe strany - kam by se do toho bordelu na stole
vesel osciloskop :-))

je to samozrejme vec nazoru, ale ja na stole to PC uz mam, a zase tak moc
nebastlim aby mi na stole prekazela dalsi krabice (osc.) - na druhou stranu
kdyz uz neco delam a ozivuju, velmi casto se potrebuju podivat co to tam je
za signal, tak si rikam ze najaka mala krabicka na par. portu (ktera by
mohla byt klidne nekde pod stolem) by byla idealni (nebo jeste lepe ta isa
karta, jenze ta by asi byla slozitejsi na zhotoveni)

Private: Strahov 8/141             icq: 22927079

E-mail:
 TCP-IP: Kozlikk@fel.cvut.cz       AX.25:  ok1cpi@ok0pad.#boh.cze.eu
         ok1cpi@kufr.cz