digi osciloskop - A/D prevodnik

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:08 CET 2004

At 12:30 24.11.99 +0100, you wrote:
>Kolega to delal jako diplomku. Problem neni v prevodniku, sezenete treba 1
>Gs/s, ale v pametech a radici, ktery do nich uklada.

To je strasne individualni. Nekomu by se mohlo zdat 1MS/s 8bitu jako
vyhovujici, jiny si rad priplati za 100MS/s 10bitu. Do penezenky Vam nikdo
pres internet nevidi.

Jedna z moznych cest:
Ujasnete si, kolik byste chtel investovat. Zavolejte firme Amtek (dodava
Analog Devices) ing. Dohnalovi (02/51681111-3), co Vam muze v teto cenove
kategorii nabidnout. Vyhoda Amteku je, ze nebyva problem dodat jeden-dva
kousky.

Snad pro inspiraci by mohl slouzit jiz jednou zminovany
http://www.bitscope.com

Take jsem se touto myslenkou pred casem zabyval, a nakonec ji opustil. Uz
takova trivialni vec, jako plosny spoj, na kterem by mely behat analogove i
digitalni signaly ~100MHz, prestava byt trivialni. A pak, cim zjistite,
proc to nefunguje tak, jak jste si predstavoval? Ono se to mozna nepovede
hned na prvni zapojeni.

Pokud mirite vysoko v oblasti vzorkovaciho kmitoctu, nastane problem s
pametmi, kdyz prestanou stacit cache z PC. Zvolite si tedy prokladani
pameti ve dvou ci ctyrech strankach, ale nabobtna Vam strasne ovladaci logika.

Zhlednete-li se ve velkem rozliseni, vzrostou naroky na analogovou cast.

Dalsi pracna zalezitost muze byt software na PC. Zalezi samozrejme, jake si
stanovite cile, ale nejedna se o projekt na jedno destive patecni
odpoledne, snad v tropicke oblasti v obdobi destu...

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/