digi osciloskop - A/D prevodnik

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

Vazeny A,

nepochybuji o tom, ze na Vasi invektivu odpovi i pan Poucha, ale uvedl bych
mozna zdanlive odtazitou zkusenost, kterou jsem ziskal behem pobytu v USA.
Cesti odbornici jsou zde velmi ceneni nejen pro sve odborne kvality, ale
take pro svou neoddiskutovatelnou schopnost improvizace. Kdyz ma cesky
technik zamacknout takovy ten automobilovy konektor (faston) a nema k tomu
ty spravne kleste, tak vezme kombinacky (respektive tu jejich americkou
parodii na kombinacky) a ten konektor prihne a zamackne kombinackama. Neni
to mozna tak rychle a vzhledove bezvadne, jako se specialnima klestema, ale
funguje to. Ovsem dostane-li se do stejne situace americky technik,
konektor neni schopen nalisovat vubec. Objedna kleste za $700 a ceka do
pristiho dne, nezli prijdou. Priklad je jen ilustrativni a mozna dovedeny
do krajnosti, ale vystihuje postatu rozdilneho pristupu k reseni problemu.

J. Hanzal