digi osciloskop - A/D prevodnik

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

> Mozete mi prosim Vas vysvetlit, preco ste ten plosak urobili na dvoch
> vrstvach, ked nemate na ozivenie absolutne ziadne technicke vybavenie a

Deska je dvouvrstva z cenovych duvodu. Domnivam se, ze dig. osciloskop
samplujici 1Gsps a digitalni analyzator (jeden z nejmodernejsich od HP) zas
neni tak uplne spatne vybaveni.

> navrharom chyba patricne know-how???
No nevim, kolega se takovymi vecmi zabyva pres 10 let a pise o tom clanky i
v ruznych casopisech, naposled ve Workshopu Dithering in Measurement: Theory
and Applications.

> Teda uz cosi asi vedia, ale bol to asi dobre drahy spas, ze?!
Vyplyva z toho jedna vec, ze je lepe pouzit drazsi procesor s vetsi vnitrni
pamet, nez externi CASH. Navic je zde take logika v hradlovem poli. Vyvoj je
vzdy drahy spas, slo to nekam ke 100.000 urcite, nejhorsi byl navrh toho
pole, ale zase se tech karet uz pres 30 prodalo a jedna stoji 15.000...