digi osciloskop - A/D prevodnik

Nesvacil Jiri nesvacil.jiri
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

> Jeste poznamka - dynamicka pamet v PC se prece musi porad dokola
> refreshovat, takze asi neni mozne do ni delsi dobu (>20ms ?)ukladat
> data bez precteni/refreshe.

Kdyz se bude pamet adresovat, tak to je jako obnova! Na obnovovani aspon
pokud vim staci generovat adresu o velikosti 8 bit (jak u ktereho chipu)
aspon pokud vim. Ja si spis nejsem jistej casovanim na sbernici s DMA. Zda
kdyz je 8 Mhz, znamena to ze nastupnou hranou se zapise adresa a sestupnou
data. Ale to nevim, prave proto se ptam. Mozna ze to bude spis zapis adresy
a na dalsim vyvodu potvrzeni a dokonce u nekterych chipu se adresa zapisuje
na dvakrat - horni a dolni polovina.

J.Nesvacil