Datasheet pre SLD6505A (6510A, 6520A)

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:42:07 CET 2004

Takze som hladal ... a nic. Napokon som zavolal do GM-ka ci vedia povedat,
kto je vyrobca alebo aspon zaslat datasheet. Bohuzial technik v tejto chvili
nevie ani kto je vyrobcom, ani dodat datasheet. Takze im to asi spadlo na
dvor z neba :)). Mali by to vediet tak za 14 dni. No uvidim. Ale dodat to
vedia (za tu cenu 60 Kc sa to na experimenty urcite oplati).

Pali.

Dakujem Martinovi Sanekovi za pomoc pri hladani.