Plosny spoj pro 10A

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:06 CET 2004

On Fri, 26 Nov 1999, Ing. Jaroslav Buchta wrote:

> Mam tomu rozumet tak, ze beznym optronem nelze realizovat bezp. oddeleni?
> (roztec 7.5 mm - okoli diry)
> Cim tedy ???

Jak uz tady nekdo psal - narovnejte mu nozicky, pajeci plosky na desce
dejte od sebe tak 15mm a nemusi byt derovane, mezi ploskami vyvrtejte
otvor a optron tam posadte. Jestli norma rika 8mm a optron ma roztec
7,5mm tak je jasne ze normalni montazi normu nesplni i kdyz pro bezpecne
oddeleni tech 5-6mm mezi pajecimi ploskami staci. Norma je proste norma.

|                             petrsi@jcu.cz                              |