Logicky analyzator

Aleš Donda alik
Středa Březen 17 11:42:06 CET 2004

> Nevidel niekto nahodou nejaku konstrukciu na logicky analyzator???
> Stacili by mi 4 kanaly,ale nejaku slusnejsiu rychlost (vzorkovanie okolo
> 10 MHz)
> Vdaka!

Pokud by slo pouze o presne mereni sledu nejakych impulzu a signal by nemel
trvale tech 10 MHz, slo by to udelat pomoci komparatoru a citace. Jakmile by
doslo ke zmene, bylo by vygenerovano treba 8bit slovo obsahujici 4bity jako
predchozi stavy kanalu a dalsi ctyri bity jako doba trvani signalu. Toto
slovo by pak mohlo byt zapsano do vyrovnavaci pameti (nejlepe FIFO). Tu pak
primo cist treba paralelnim portem PC.
Optimalni by to bylo umistit do nejakeho GAlu. Mozna, ze by tam sla udelat i
nejaka ucinejsi komprese nez jenom pocitani doby do zmeny impulzu.

Kdysi jsem tohle delal pro 8bitu a chodilo to celkem slusne. Bohuzel,
jakmile prisel rychlejsi signal, tak se hned preplnila vyrovnavaci pamet a
byl konec. Dneska se ale daji koupit vetsi pameti, takze by to nemusel byt
tak velky problem.

Ales Donda