Logicky analyzator

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:42:05 CET 2004

>Kdysi jsem tohle delal pro 8bitu a chodilo to celkem slusne. Bohuzel,
>jakmile prisel rychlejsi signal, tak se hned preplnila vyrovnavaci pamet a
>byl konec. Dneska se ale daji koupit vetsi pameti, takze by to nemusel byt
>tak velky problem.

Problem by to asi nebyl, obzvlaste pro majitele dobre zasobene penezenky.
Prave jsem prohlizel CD Cypress, hemzi se to tam megabity a to i u pameti
FIFO nebo Dual port apod. BTW, zajimavy je i adresar USB.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/