Robot a orientace v prostoru

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:44:25 CET 2004

Ahoj Romane
Jestli to dobre chapu, tak to PIR cidlo bude reagovat jen na
pohyb tepleho predmetu v okoli robota ne?
Pomoci toho indukcniho cidla, se asi neda indikovat nevodivy predmet a
jak je to s jeho uhlovou rozlisovaci schponosti?
Spise bych doporucoval ultrazvuk.
Kompas delam s rozlisenim 22,5 stupne, coz doufam postaci.
Cena by nemela prekrocit 800 Kc.
O rozliseni lelktronicke mapy jsem uvazoval a doufam, ze pro robota
velikosti 25x40cm staci rozliseni ctverec o strane 10 cm.
To pri prumerne velikosti bytu 80m2,  vychazi mapa na 8000 BYTU = asi 8kB pameti. To je v pohode ne? Na tyto ucely chci v robotu vyclenit
asi 64kB pameti, takze tam bude rezerva.
Ten kompas za 3000 me celkem zajima, byl to fluxgate system?
Ten jsem videl na webech v USA za si 50$ a taky mel vystup na
seriovy port.
Jestlize pouzivas notebook k rizeni robota, jak to napajis?
To budes mit k robotu kabel? Nebo prenasis data dalkove?
V notebooku by sly vypocty udelat krasne napriklad v cecku nebo v
Basicu.

S pozdravem
	Jiri Reich
	jreich@top.cz