subwoofer

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:25 CET 2004

J. Pol?vka wrote:

> Zdravim,
> podle mne asi nema. V panelaku treba na radio tech 10W, pokud jsou poctive a
> ne PMPO uplne staci. V zadnem pripade ne ale pro subwoofer. Ten preci jenom
> neco tlaci a k tomu potrebuje vykon. Mam tu ted na stole radio Kenwood 25W a
> subwoofer asi 150W

Ja som mal k dispozicii kotol 400W ( priemer repro asi 45 cm
a ucinnost 98 dB ) budil som to 40W zosilovacom Sony.
Miestnost - hala a vysledok bol velmi slusny.

Dnes bezny model:

repro s nizkou ucinnostou, malym priemerom, a velkym zdvihom
paradnou deformaciou membrany spojene s parazitnymi zvukmi
samozrejme magn. okruh zo slabym  sytenim v strbine.

Tieto vlastnosti uz maju pomaly vsetky "znackove" repra.
Neviem ale fyzika a akustika sa neda ogabat.
Potom su nutne samozrejme mohutne vykony, ktore sa daju dosiahnut v
pohode
skor a lahsie ako vyrobit kvalitny reprak.

Ja mam doma repro osadenu "Beyma" 2 pasmovu. 150W vykon, priemer asi 30
cm
nizkotonoveho repro ucinnost 98 dB.
Vezu s tda2030 a ide to v pohode a uplne to staci.
Samozrejme vykon sa efektivne spotrebuje, a nie do tepla a mech. strat.

jozo

 a to to radio proste nevybudi. Zni to zkratka divne. Mel